CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Sunday 30 October 2011

meet my friend...

hah! dah lamaa tak menyemak kt blog nie..Harini saja lar nak type sikit-sikit...buang lemak-lemak tangan...Agak-agak menyampah tgk blog aku tutup terus tab nie..tak paksa pon..soobsss sobsss..Lamo boto ghaso’ den tak cakap nogori nie ha...ilmu bahaso nogori den tak sehebat ekau jang...kok ado sesapo nak kritik den..silo lahh...kecik tapak tangan, nyiru den tadohkan...Jadik tanpo bolengah maso moh ler nk stat menuleh nie ha..

Ada seekor..ehh seulas...ehhh seutas...ehh...hah! seorang kawan aku nie...Dia suwoh aku citer pasal dia...amboi nak jugak! coihh!! Nie den nak kobar ..namo kawan den tu Ahmad Farizul..Umo duo setengah tahun..ehh salah pulak nye ha! Umo dio samo nan den..lapan bolas..Satu Uitm ngan den kat Merbok tuu ha..Budak Business Study..Tapi den kenal dio daa lamoo..Masa zaman pokemon dengan doraemon berjiran lagi ha.. 



Isshh...tersekat liang penafasan den nak cakap nogori nie..tapo lah..den guno bahaso normal je lah! HAH~
Dulu aku ngan budak ni mana rapat pon...AL-MAKLOMLAH...Dia hot sentap...mana nak kawan dengan orang biasa..Tah macam mana boleh jadi kamcing aku pon taktaw..Yang aku engat rapat masa last year..Sebab kami satu train masa balik dari KL..maklomlah budak baru nak membesaq..so kami merayap kat KL (** xceli nak tgk KLWMBC**)..tapi kami tak p sekali..dia dengan geng dia...aku dengan geng aku..Time dalam train tu aku maseh di-ambang frustration..masa zaman touching sedih nak mampos dulu...tett!!! So dia taw lah serba sedikit kisah sonyoi bin siot aku..

Lepas tu melangkah ke alam universiti..Lahai..satu campus dengan aku dekat melbourne..selalu jugak lah lepak-lepak telan angin sama-sama..Gosip-gosip liar kat tepi tasek..Masa Natcomp 2011, dia join bas parents SASBAND..aku pon join..Dia teman makcik dia..Dalam bas tu semua kaum-kaum veteren..Kaum-kaum muda bergetah boleh kira jee dengan jari kaki(**zz, farizul, haikal, haideer, kak pikah**)..Maka aku pon lepak-ing lah dengan dia..kat Floral Festival kat Putrajaya pon aku jalan-jalan cuci mata dengan dia...kami tinggal kaum-kaum veteran yang begituu asyik berposing maut..so makin kam-ching ah..


Pasepa aku suka kawan dengan mangkok tingkat nie??

** sorii pajijol...jgn ekau tempeleng den pulok..nanti bengot(**bahasa kedah : herot**) pulok mulot den kono tempeleng ekau..hahah **

Sebab dia baik lah..baik itu terlalu subjektif..sat sat nak cerita sikit..Dia tak berkira, tak kedekot,tak kerek..tak ape lagi ahh? errmmm..dah dah..tanak tuleh banyak-banyak..nanti pokemon nie perasan terok..hah! lagi satu kenapaa aku suka kawan dengan dia? sebab dia tak pernah belagak even family dia tu orang yang errrr..errr..errr...orang yang daripada kalangan yang beradaa sikit...**isshh sejak bila ayat aku beradab nie...cehh!! **


0 komen skema: