CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Sunday 30 October 2011

awak yg sengal tuu...dengar sini ek..

Assalamulaikum..Entry hari ni ditujukan khas buat orang negeri sebelah sebelah..negeri ape? Lu pikirlah sendiri...Teman idok ade mase nak tolong pikirkan...Maaf lah...entry ini sekadar teguran, nasihat .. Terpulanglah kepada individu tersebut sama ada nak terus melenting, mengamok, melatah, memaki, dan semua jenis me lahhh..Maaflah..ini sekadar luahan teguran..Ramai yang nak tegur tapi tp tak tahu macam mana..

Sebenarnya ramai sangat dah marahkan awak..bukan marah..cuma rasa awak tu annoying..kalau saya nak mention nama-nama orang yang rasa awak sengal terlalu banyak..sarat entry saya nanti..awak pon mesti dah tahu kan sapa yang meluat awak?? Nama awak dah kecoh beberapa sekolah kat beberapa negeri..Tak salah mengkagumi sesuatu..Tapi mesti kena dengan caranyaa...Jangan disebabkan rasa fanatik terhadap sesuatu sampai awak tak sedar yang awk sebenarnya dah menganggu ramai pihak dan ramai mulut-mulut yang dah bercerita pasal awk..mesti awk tanak nama awk burukkan? awak tuu senior kat sekolah awak..awak ada junior2..So kalau perangai awk terus macam ni...Awak rasa apa junior awak akan kata kt awk??

Awak ditegur kes amek gambar yg junior saya amek and post kt fb kan? bukan junior-junior saya tak spotink..buka mereka tak berfikiran stereo...It just that you are disturbing their privacy! That's all..Niat awk baik..tapi awk x minta permission kan? Sama macam awak MENCURI dan ada unsur-unsur PLAGARISM disitu..Dan kalau saya jadi depa, saya pon akan MENGAMUK terus kat fb tu..

Bagi pihak saya pulak...apa yang saya rasa?? maaf! saya terus terang lah..Malaslah nak simpan-simpan..Boleh je saya nak mention nama penoh awak kat sini..Tapi tape lahh..saya malas..ok! makin hari saya mula naik rimas dengan  awak...

RIMAS--> SEDIKIT RIMAS-->MAKIN RIMAS-->SENGAL--> MENYAMPAH--->???

kenaapa rimas?? Perlu ke awak tag nama saya setiap masa kat Fb tuu?? Dah tuu setiap masa IM saya??? Boleh kalau nak bersembang...Saya no hal...tapi faham larr brader..Kalau dah agak aku tak reply im tuu mesti aku ade keje ke ape ke..Yang ko asek asek tak jemuu antar tuu ape hal?? hoii!! aku rimaasss!!! menyampaah!! Maaf! dah tergunaa " aku" pulak..

"heloo..
Zetty??
 akk zety??
 heloo?? 
ada situu lagi...
errmm takpe lah.."

WHAT THE HELL IS THIS???? SEMAKK BRO...SEMAKK!!!!!



Nie lagi satu aku menyampah! Ko tag aku dekat gambar ko..Aku g laa melawat gmbar ko..Tetiba ko anta kat IM tanya samade aku dah tgok gmbr tuu ke blom..and ko suwoh aku  like and komen kat pic ko..WTH??
KO TAWUU TAK BETAPA AKU BENCI ORG YG PAKSA AKU LIKE GAMBAR OR PAGE??
Dahtuu selalu dok ulang kata ko selalu kumen n like gambar2 aku...So aku pon kena macam tu??
HELLO DUDE?? ade aku paksa ko like n komen ke?? takk kan?? so??
Sebab tuu lah aku menyampahnyee dengan ko..ko tawuu tak! menyampah!
Mood aku masa buat entry nie maseh terkawal..Bila dah sampai turn aku nk citer sal benda yg aku menyampah pasal ko..mood aku berubah! talehh kawal dahh adrenaline aku..menyirap lol!

maaf jikaa sedikit emo..Semua org dalam dunia sengal..tade sape yang akan terlepas dr perangai sengal...
Renung-renungkan...

0 komen skema: