CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Sunday 18 September 2011

musim FINAL EXAM suda bermula!



mereka mereka yang bergelar siswa dan siswi Uitm..tak kira lah Uitm mana pon...Arau ke..Merbok ke..Dungun ke..Puncak Alam ke..Penang ke...semuanya akan mula memerah otak study untuk final!

Sama lah macam aku..kena mengadap buku Law yang sememangnya wat aku mual ! lagi mual kalau baca berjam-jam tapi sepatah haram pon aku ta paham...
Budak law adalah dalam kalangan siswa dan siswi yang akan berambus awal dari Uitm..kepada pelajar fakulti lain....SILA JANGAN JELES...wihoooooo!!!!!


So..aku nak wish gudluck and all the best dekat semua kawan-kawan aku yang bakal menduduki Final nanti...
wat leklok!!! Best of luck to :

Nur Syazleen & Syarifah Syakila(Dip.Sains)..Aishah Shahira & Farah Nurellysha(Dip.QS)..
Tengku Aina Farihan( Asasi Sains)..
Nadirah Adnan&Nur Hidayah&Shila Mjay&Dila Idrus&DylaKhaja &Hanis Afieqah&Amri(Dip.Akaun)
genk-genk Law Uitm Merbok...
Farizul & Ma'wa & Pian & Fafau (Dip.Bsns Stdy)
Afiq izhar (Dip.elctrnc apeee tahhh..ta engat..=)..Syamil & Hazeem & Aniem (Dip.AD)

n blaaa blaaaa blaaaaaaaaaa....**ta larat nak type daahhh...



0 komen skema: