CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Saturday 17 September 2011

zaman band boleh berulang semula x?



ya! setiap hari..setiap masa...setiap saat..aku rindu SASBAND...betapa aku centanya band tuu...
aku rindu setiap benda yang terjadi..macam mana kami sama-sama hadapi masalah...macam mana kami sama-sama kena hina, cerca dan sama-sama bangun semula..

warming up

kalau dulu setiap pagi kena bangun awal..pergi sekolah..lapor diri...morning run! memang dulu aku selalu merungut tambah-tambah nak morning run! sumpah penat..15 rounds setiap pagi..court tuu agak besar bg aku..

so! AKU MEMANG BENCi COURT!!
pumping 30..wah! sangat menarik..

pumping 30!

basic marching

time tuu aku jeles dengan asmarian yang lain..boleh bangun lewat..tanak bangun terus pon tapaa!!...yang aku plak?pagi-pagi dahh kenaa mengadap sekolah...T,T
pastu masuk pulak "BASIC MARCHING"..wah! sapa suka marching??walaweeehh..tadak sapa...kalau tahun aku tuu, Jeker sorang jaa sukaa marching..kalau sebut basic marching memang liat nak mampos..malas ta terkira! bawah matahari rembang tu! jangan kata terbakar jee...
HANGUS +HANGIT+ GARING kulit kami...
sebab tuu tadak sapa suka! rupaa bontot kuali samaa jee nan muka kami..taK pecayaa???
cube tengok nie? kami korbankan kulit dan muka yang segak lagi cun melecun demi band! **OVER~

genk muka hangit

cukop time untuk basic marching..masuk pulak sesi seterusnyaa..maseh lagii matahari terpacak atas kepala... yang ni agak best! check drills..ape drills? errmm...bentuk-bentuk formations yang kami buat semua ada dalam drill tuu...code aku G6! kadang-kadang rilex sikit wat benda alah nie...tapi bila part "AGAIN"
perrghhh..PARAH!!! penat!!sheeemmmpooottt...kadang-kadang rasa cam nak buat-buat pengsan so tayah practse...tapi ta berani! masa nie lahh kena tahan telinga sampai bernanah! CACI??MAKI HAMUN? normall larr tuuuu...aku salah sorang orang femes yang salu kena dengan Sir Tang masa formation...especially masa lagu GREENSLEEVE...asek akuu jeee...naya! tipulah kalau aku cakap aku redha ape yang dia cakap..kadang-kadang tuu aku dok sumpah seranah gak dalam hati,,hehehhe





dah habes sesi nie makaa beransur-ansur masuk dewan ( budak color guard) dan static kat kantin ( genk instruments)..sesi polish basic and prac mcm besa! penat lagi! haisshh..masa niee lah menghitung waktu makan..mengantuk tuu mesti ada! hah! jgn terkezot..sambil-sambil main instrumen pon ada yang bleh baik punyaa  tertiddooo...




tepat pukul 12.30 tgh hari ! makaa MaKaN TiMe..time tuu memang suma jenis makanan kami bantai..sedap ke ta sedap ke lantak ahh! janjii pewwoott kenyang senang hati...maka bolehh lahh tiddoo dgn nyenyek pas tuuu sebelom practse sesi petang bermula! 











0 komen skema: