CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Friday 11 November 2011

number di Twitter??

Semalam Timeline twitter aku memang laju macam ayaq bah tuh...bertakung abes...silap aribulan melimpah...tak sampai 2 saat..berpuluh -puluh tweet muncul..pergh!!! busy sakan noh..Hantar DM(Direct Message) contain number, pastu nanti orang tu akan describe pemilik number tu!!! wah...alang-alang bosan tu biar sampai ke pangkal betis..apa jenis peribahasa lah nie?? Maka jari jemari digoyang inul-kan supaya tak cramp before aku join kawan-kawan Tweet aku main number ni...Ni sebahagian apa yang di-describe oleh mereka..seperti biasa number tail aku ATAU dalam bahasa simple lagi sempoinya ialah number ekoq aku- 6..pasepa aku suka 6? Kalau nak cerita 600 muka surat pon tak cukop, 600 abad pon tak abes..So! aku mengambil langkah untuk taknak bercerita..

 Lily Sani 재중
122122- 6 - kakak senior CG yg cantik. Haha. Tak pernah smbg pon.tp slalu nmpk. *malu* hahahaha

 fatin ayunie
0411- 6 - she's like my mirror. we always face the same situation. and thats why i love her. shes beautiful too :') Muah syg . jgn sedih k!

 Badrul Muhaymin 
1234- 6,, u friendly,, we nver met each other b4, looking 4ward to do so.. :) sumpah u friendly eventhough kita xpnah knal.. heee~ :D

 Muhammad Azfar
unknown- 6- she always remind me of sasband cg , eventhough we're far but we still can be friend

 ahmadfarizul
1010- 6 - mula mula aku igtkn dia ni kerek. sebab? entahlaa. tp then lama lama makin rapat ngn dia :)

 Intan Rosliza
unknown- 6 - Oh ini adalah gadis semasa yang very uptodate kalau mai bab fesyen. Paling bergaya dalam kelas Law. Baik orangnya, gila jugak orangnya.

 br. ϟ 
2608- 6, minah ni sangat lawa. Kalau dia bash orang pun gila pedas jugak. But very emotional jugak sometimes. :P hihi, hope our friendship lasts!


 hanis hunes
810- 6- she is sooo kind, talkative! banyak gossip. omg dulu dlm kelas selalu dok gossip sama2 :) pandai english! pandai sejarah!

 Zulaiha Ismail
57- 6 - budak band, you hebat ! i suka tengok you pakai shawl, lawaaa :) tak pnah lepak skali, t sem 2 kita lepak naa.


 Nadhira Nazri 

1603- 6 - kawan fizo kan ? cantik. pndai lilit selendang. nmpak cun ja. hehe. we'll stay be friend ? (:


 ain afiqa 

8888- 6 - omggg! Rindunyaa nak duduk sbelah dia dlm kelas. Selalu sembang ngan dia n suka gile dgr cerita dia yg kreatif tu time fom 5.haha :P

 nadirah adnan 
71253- 6 - aku sayang ag sgt2, ag la tempat aku luah masalah aku,pengurut pala yg plg best pnh aku asa,aku xleh lupa mlm2 kita share2 story.sedeh;(

 fanazaidi ♡ 

2011-6- pre law student. wallpaper fb dia comey. pernah jmpa skali dekat cp. prasan km x? hee. kita jmpa dkt atm tp malu nk tegur. stylo & comel!


0 komen skema: