CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Saturday 26 November 2011

budak pre- law paling dibenci??




derrrr..dengar post pun dah terbakar telinga kan?? aku budak pre-law okey..so jangan nak kutuk-kutuk sangatlah course aku ni...km 
Geng yang paling di-ANTI dimana-mana saja ke? dibenci? dicemuh? dipandang serong? Belagak? Bajet HOT? Belagak kaya? Direct buat pandai? Speaking?Hah! semua yang negatif semua milik pre-lawrian...Kalau dekat Uitm Merbok, tempat aku belajar sekarang, Papa Guard & Mama Guard selalu aim kami..ehhh?? Siot betul lah...kami direct salah...Kononnya selalu langgar peraturan..Nama jeee belajaq Law tapi sentiasa jadi problematic students...Jangan disebabkan seorang, abes semua kena badi..Kerana clorox setitik, rosak susu Anmum sebelanga..




aku tak sombong okey..Tapi mukaa aku mmg ada kesombongan sikit...budak law gediklah..bagi aku gedik tu biasa..budak law speaking je keje dia...lahaaiii...aku tak speaking tara manalah..Nak speaking pon aku rasaa cam nak kenaa kancing gigi jee..Terketaq-ketaq...budak law selalu cakap pasal politik??...yang tu aku mmg takleh nak nafikan..kadang-kadang aku menyampah bt. meluat jugak..Sebab aku memang tak berminat hal politik! tapi ..ada dalam syllabus kami okey..So in some circumstances, aku kena belajar menerima mereka yang suka ber-politik sebab mungkin mereka ingin mengaplikasikan semula apa yang dipelajarii..**apehal ayat aku skemaa giler bapok ni?***


Masa tengah naik beca sambil wat lintas hormat kat fb, aku terbaca nie! 


Reasons why you should date a law student!!!

 1.U will never get bored
2. They love dressing up
3. They will protect u  ( even if u're wrong..)
4. They never cheat ( even if they do, u won't notice)
5. They are persistent and will not give up on u!
6. They can give u free legal consultation.
7. They can stay up all night if u want them do.
8. They know how to solve disputes
9. They are great negotiator.
10. They are good with their tongues.
11. They are beautiful..** yg nie aku tambah..hahaha**
12.They know what u want to hear and say it.
13. They know your rights.. Fair dealing guaranteed.
14. No matter how complicated u are, they will try to figure out.
15. U will never be forgotten for they have a good memory and even some have photographic memo



ehhh..Jom date nan aku..hehehhehee...gediikkk....aku memang sukaa syok sendiri..hahaha

0 komen skema: