CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Thursday 24 November 2011

aku makin fobia dengan rifle..

Hari nie aku main rifle..The incomplete rifle actually..sebab rifle tuu belom di balut..So..risiko rifle tu memang tinggi! dah setahun aku tak main benda tu..So, sifat bagai tapir masuk Pavilion ahh! Sikit pon aku tak warm up tapi terus spin and seperti biasa benda yang sama akan terjadi bila tak warm up..tangan aku tiba-tiba cramp dan ibu jari tangan aku tak boleh bergerak, urat hijau akan timbul dan akan berdenyut-denyut and I need at least a week to recover..Benda ni normal sebab aku dah pernah kena yang lagi teruk..Satu benda ja aku nak cakap...aku tersentap,terkedu,tergamam,terkesima..I dropped it and I failed again..5 rounds?? Poof!!! hilang..sedih taktaw nak habaq ooii..sebab benda tu patah dua..depan semua orang...Masa benda tu patah aku teringat fobia aku masa tingkatan 4..benda yang hampir sama terjadi...Rifle bukan macam instruments lain..Kalau tinggal sehari pon dah tak ketahuan hala..Ok nie semua salah aku..Aku maseh tersentap dengan apa yang terjadi tadi...Sentap sampai aku demam..

.Ok lah..malas nak cerita panjang-panjang..Sorry sebab benda tuu dah patah..takpa..aku taw aku nak buat macam mana..P' Ryu ada ajar dulu..ahah! Hah!
Part 1 Brassband

0 komen skema: