CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Friday 7 October 2011

jalan-jalan cuci mata



hah! cuti yang membosankan..kebanyakkan masa dihabiskan dengan menjadi bibik sepenuh masa di rumah! ohmaigeeeeee! memang sukaa! gaji takde! aiyaaaaa...bangun pagi sapu sampah, basuh baju, sidai baju, masak(kadang-kadang...tapi selalu Papa masak..), buang sawang, kemas katil and blablabla...hari-hari mcam ni..Sampai penyapu tuu dah menyampah tengok muka aku!! memang mati bosan laa weh! 

bongie.nalek.zz


kalau haritu aku ber-FRUTTI FRUTTI dengan geng Accountancy, harini aku berjoli dengan geng Quantity Surveying Uitm Seri Iskandar, Perak pulak...Bongie, Nalek and Hanif..Hanif? ouhh..Kawan Nalek dari kelantan..dia datang Alor Star...Aku jumpak barang feverit! Belts!!bEli belts feverit aku..wihhooo! bertambah semaklah koleksi belt aku!! Duet dihabiskan dengan ber-KAROK...T.T...satuu bilik RM30...melayang lagi duwet!!! Masa tengah dekat kedai Bum Equipment, tetiba aku nampak sorang budak kecik berlari ke arah aku! MAKLUMLAH MATA MAK NENEk...mana nak nampak! Teropong punya teropong tak nampak jugak! Dia lari dan peluk aku! Omaigeeee! Ya!! aku sangat sangat rinduu diaa..sangat sangat...Macam tak percaya dia tengah peluk aku tadi..Atuudiaa..aksi peluk memeluk tengah-tengah jalan..Naseb pakcik yang lalu tadi tak sepak km!! Boleh halang jalan..macam jalan tuuu jalan bapak aku...hahahYang Zarinie!!!!!! I miss you sis..T.T..dia memang excited tadii sampai serang aku!Rindu Nabilah Hannan jugak..T,T 

eyebag paseepaaa terook sngt wehh??




Mango sorbet!!!

Malas nak cerita panjang-panjang...Thank you Hanif sebab belanja kami makan makanan Lebanon kat PC and belanja Sorbet dkt Noddles Station...Thank You Bongie, Nalek!


0 komen skema: