CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Monday 12 September 2011

PERUBAHAN!



aku ada sorang kawan nie...kami kawan dari zaman sekolah rendah masa masing-masing pegi sekolah pakai skirt lagi...
dulu kami mana ngam...MACAM MUSOH...
kalau nampak jee muka diaa mesti ada jerr yang nak jadii PERANG MULOT KE MULOT...

CONCLUSIONNYA!
memang ta baik ahhh!
kemudian melangkah ke alam sekolah menengah!
walaweeh! SATUU SEKOLAH NAN DIA...
mula-mula aku dah ketaq pala lutot daaa...
aku mana ada genk kt asma...
kebetulan dia SEKELAS nan aku plak...


NAYAAAAA!
so..setelah beberapaa lama...
kami jadi kawan baik!
ya! RAPAT SMPAI SEKARANG....
MASOK UITM PON SAMAA...
biasa larr tuuu kalau bertegang lidah...
hahah...

walaupon diaa sangat HINGAQ**bak kata org utaraa...
lagi sebatu diaa nak sampai bilik yg aku duduk skarang nie...
aky daa bleehh dengar suaraa dia...
TAYAH PAKAI MIC weehh...



SORY DILAAHH JGN MAAAH!

STGI AG TALEHH KAWEN NAN KHAJA!HAHAHAHA!
(MAKAN CHENTAAAA)

tp diaa SEMPOi...
lawaakk pon ada kadang-kadang

sebenarnya nk ceritaa yang DIA NAMPAK LAIN!
so aku tertarik nak wat entry pasal diaa...
lepas mekap memey MUKAA DIAA LAIN!
PERUBAHAAN!
SEGAK BAQ HANG!
terpegunnn..terkesimaa baq hang!

OK..HANG LAWAAA WEH

0 komen skema: