CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Sunday 11 September 2011

melantak kat umah Azeem!

wah! wa manyak kenyang ariniee...pewwoot wa makin vuncit...
waaaa...makanan manyank sedaapp...
wa taleh tahan nafsu wa...


wa naik viva nan Huda...MANA LAJU PON DIA BAWAAK!!!
mula-mula tuu rasa cam nk terbang daa nyawaa aku,,,
so...
sbg persediaan...
siap baca suma jeniss doa yg ada...
doa qunut...doa iftitah..doa belajar...
doa bukak posa pon bantai baca...
hahahaha..tapi SYiOOKK ooo...
shiiiiiiuuuuuuuuuuuuu...lajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~
well...aku BENCI org wak ketaa SLOW CAM TENUK...
naseb Huda n Azeem wak laju...
so tade larrr aku mabuk lam keretaa tu...

TeNkiu to Ming.Sora.Qila.Ana.Shoot.Hariz.Arif. and Azeem...
walaweehhh..Mak Azeem masak sodapp gilerrrr ...
sehingga menjilat lantai..hahahaha
wah!!! TA NYESAI BAQ HANG!!!!
Mcm besa...muka aku memey tataw malu...
disebabkan pewot aku meraung-raung..meronta-ronta...menangis-nangis...melalak-lalak minta diisi...
maka!
aku orang pertama serbu makanan!!!


0 komen skema: