CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Thursday 29 September 2011

merdeka dari cengkaman exam


dengan ini secara rasminya, diisytiharkan Zetty Faizura Zakaria bebas dari godaan, ancaman serta cengkaman Final Exam...maka dengan ini aku bebas untuk sebulan setengah sebelum Sem 2 start balik! wihoo..Free from law! Law is Freedom! according to Articles 5-13 stated the provisions on the fundamental liberties which support the real meaning of freedom!!! Maka dengan tamatnya paper yang paling susah tadi,Law 012, maka aku mula merangka aktiviti-aktiviti untuk menghabeskan masa-masa berharga!! No more law!! Goodbye Sem 1...Hey Sem 2!


baby,shiela gan,wanie,mia,ming,zz
............................................................

Mood : Confused!

mengapakah?apakah?kenapakah?perlukah? Syaz!! tolong!! aku buntu! aku tak faham apa yang sudah jadi sekarang! aku pening..kenapa dengan semua orang nie? Kenapa berubah? Aku...Akuuu...akuuuu...aku tak nak perubahan ni...terlalu drastik sampai aku rasa bersalah... aku tak mintak weh! aku pon tak faham kenapa aku terlibat....apa aku nak buat? semua benda! menganggu otak aku...runsiing...resah..pengalaman lama tak boleh berulang dengan tempat tuu diganti oleh aku...aku dah penah rasa apa perasaan tuu..aku taknak orang lain rasa benda yang sama...aku tak sanggup..syaz! cenaa nak settel? sumpah aku tak buat apa-apa..aku pon tak taw macam mana dia jadi macam tuu..

0 komen skema: