CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Monday 26 September 2011

kena saiko? lampu terbakar?

Ok...paper semalam CTU 081...completely in English! wah terbaik! venue Dewan Perdana..and aku benci tempat tuu..sebab aku cepat kena saiko! pukul 3.15pm aku dah nampak ramai yang dah keluar dewan! aku baru siap Part B..tuu pon ada yang tinggal dulu...ok! maka aku pon jadi gelabah tak tentu pasal!  panik! kalah panic at the disco tuuu...so...soalan yang sepatutnya pilih and jawab satu jaa, aku jawab habis semua! pastuu kalot sebab masa dah terlalu suntuk...ok! aku benci exam semalam...alaahhaaaaaiiii...
balik exam lepak kat foodcourt dulu..dengan Ming, Nadia and Pajijol...lepak kejap jeee...dari kul 4 lebih sampai pukul 7 mlm..hehhehe...pastu blah...new gang! gang BERUK...dua orang budak law...dua orang budak Bisnes...

aktiviti hari ini?

- bangun tido pukul 10 lebih...share duet dengan Nad sebab nak basuh baju..pastuu makan...Dikya bawak makanan dari rumah! ok sangat sedap ok! pastu pergi Pejabat Kolej wat aduan lampu bilik Nad terbakar! Tindakan Pejabat Kolej sangatlah lambat lagi lembab...maka aku dengan Nad terpaksa pikir cara nak idopkan lampu pendaflour yang terbakar tu! kalau tak malam nie memang masak! nak study cena dalam gelap...so! tetiba dapat idea..maka dalam keadaan aku yang memakai kain..aku panjat kerusi..aku keluarkan lampu tuu! pastuu tetiba terpikir...nak ganti dengan apa? mana ada kedai jual pendaflour kat sini!!! oh shit!!!

So...aku balik bilik aku ...amik kerusi and cabot pendaflour bilik aku and pasang kat bilik Nad! hahah..sekarang baru aku taw sebab kenapa dulu aku belajar Kemahiran Hidup! ada jugak gunaaa! Ok..nampaknya lepas nie tak payah nak terlalu berharap dekat orang lelaki kalau nak wat keja-keja macam tu...sebab orang perempuan pon boleh buat!