CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Thursday 17 November 2011

Manusia terus bodoh kerana cinta!


Topik over hari ini ialah mengenai Cinta! Mood : Serious...Isi kandungan dalam entri ini TIDAK SAMA SEKALI MERUJUK KEPADA MANA-MANA PIHAK...Ia sekadar pandangan dan luahan..Tiada diskriminasi jantina disini..

Seorang wanita sanggup menunggu seorang lelaki yang tak mungkin pernah melihatnya walaupun sesaat..Dan sentiasa berharap agar satu hari,lelaki itu akan mulaa membuka matanya dan melihat kehadirannya walaupun sementara..Kenapa wanita seperti ini? Itu cinta atau hanya memperbodohkan diri?

Seorang kekasih sanggup bertahan dan setia terhadap kekasihnya yang ternyata sentiasa mempunyai "spare parts" yang lebih macho.. Sanggup membutakan mata, memekakkan telinga, menahan air mataa dan berlagak seperti tidak tahu apa-apa dan terus bersama dengannya walaupun sudah beberapa kali terlukaa,,Kenapa lelaki seperti itu? Itu  cinta atau hanya memperbodohkan diri?

Bodoh kerana masih menanti? Bodoh kerana masih menangis? Bodoh kerana terlalu mempercayai? Bodoh kerana terlalu setia? Bodoh kerana tertipu?Bodoh bodoh dan terus bodoh..Sampai bila nak terus jadi bodoh? 
Dear Mr.Arrogant,..Setia terhadap mereka yang tak setia? Hanya buang masa..

0 komen skema: