CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Wednesday 5 October 2011

sepasang mata lambang kedukaan?


sepasang mata ini? menyembunyikan seribu satu persoalan yang mungkin susah untuk dirungkaikan...senyuman boleh terukir di mata..kedukaan juga boleh terukir tatkala tiada siapa yang memerhatikannya...

hey kawan ..kau terasa hati dengan aku? kenapa? kau masih terasa dengan kata-kata aku?aku tak tahu kenapa aku rasa lain...kenapa kau dan kau selalu muncul dan hilang serentak..ditunggu masih tiada dan akhir sekali aku tertidur dan berharap apabila bangun kau maafkan aku...aku tahu kau sibuk..

aku tak tahu dan kalau boleh aku tak nak tahu langsung..kau dan kau muncul dalam mimpi aku semalam...kau lain! aku hairan kenapa kau lain..kenapa kau boleh ada dengan aku?kenapa kau teman aku? dan macam mana kau dan kau boleh muncul dalam mimpi aku serentak?mungkin itu persoalan yang bodoh untuk ditanya! MUNGKIN...aku tak tahu....ehh...apa aku mengarut nie? lantaklah..ini hanya luahan apa yang terpendam..ia masih membisu..dan adakah ia akan terus membisu?tolong! tolong faham...faham tak bermaksud kau harus hilang dan terus lenyap kan? aku..aku..aku...aku tak tahu....aku tak tahu apa yang aku cuba sampaikan......

0 komen skema: