CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Thursday 13 October 2011

Kena kunci dalam toilet?

bOsan! So aku pon usha-usha lah Majalah PUTERI sekolah aku dari aku mula menapak kaki ke sekolah tu sampai aku mula melangkah keluar..Tiba-tiba teringat dekat benda alah ni...


"Peperiksaan sedang dijalankan!" 

Apeekejadahnyee benda ni dengan aku? Banyak kejadahnye laarr weehh...
Aku ingat lagi masa aku Form 4, ada satu hari practise band sebab dah nak lawan MWBC and KLWMBC..Lepas abis sembahyang terus kena pergi court sebab nak check formations..Sir Tang ada petang tuu..Biasalah kalau dia ada, semuanya kena on-time..Masa tengah warm-up..tetiba memang aku dah tak tahan nak terkucil...So, dengan sepantas kilatnya aku wat larian bendang pergi toilet kat Blok Form 1 sebab yang tuu paling dekat...Petang tuu nak hujan..So memang gelap lah...Setelah selesai menunaikan hajat yang tertunggak..maka denagn senang hati pintuu dibukaa..aikkk...aikkk...awat ni?
Tiba-tiba pintu bilik air aku masuk tak boleh bukak!! sentap aku!! Takkan pintuu ni rosak pulak!!  Tiba-tiba ada suara orang tengah gelak setan..aieeee..MANA PANAS PON!! Sapa nak melawak kasar nan aku niee??Haram jay betoll...

20 minit aku terperangkap dalam toilet gemilang dan terbilang sekolah aku sebab ada orang kunci aku darii luar..Dan aku taw sapa! memang nak teryaak ahh!! Hoi!! bukaklaah!!! Nanti aku lambat masuk formation kena dendaaa!! Huarghh..tapi takda sapaa pon pedulikan aku..Setelah aku goncang pintuu tuu kuat-kuat akhirnya terbukak! LEGAAA! tapi...cHUPPP CHUPP!!!!
aieee..nie lagii aku hot dan membara-bara!!! Dah larr kunci aku dalam toilet..lepass tuu diaa letakk pulak Papan Tandaa " PEPERIKSAAN SEDANG DIJALANKAN" depan pintu toilet!!! Penghinaan ni!!! Maluu siot!!! Junior-junior form 1 yang tak balik umah lagi ushaa ak panas jee!! aieeee...Jatoh maruah aku...aiee...Ahh lantak! 

So aku pun larii cepat2 pegi court and ya!! Senior-senior semuaa ushaa meluat punya kat aku... ya larr... lamaa kot aku p toilet sampai Sir pon naik bengang cari G6...Satu band mukaa cam nak telan aku...Malangnyaa nasib!! Dan disebabkan tu lar...lepas abes pektis aku kena dendaa lari  15 round..Haisshh...Dah larr kena marah! kenaa denda pulak! Memang aku sukaa pon lari 15 round kat court besar tuu...T.T..aiee..Sebab tuu setiap kali aku nampak geng yang kurung aku tuu, aku rasaa nak tenyeehh jee mukaa sorang-sorang kat lantaai! Sebab makhlok parasit tu laar aku kena! siot !