CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Monday 3 October 2011

huyooooohh! hebatnya budak kecik!!!

mata aku seperti biasa..mngalami masalah mata ta reti nak tutop...disebabkan mata aku buat hal, maka aku mengambil inisiatif untuk berjalan-jalan dan berlegar-legar di sekitar ruang You Tube..klik punya klik punya klik!
tetiba jari aku tertarik untuk meng-KLIK link yang hinggap bagai ladybird kat border sebelah kanan page tu..

hurmmm...Video budak kecik 3 tahun nyanyi lagu Price Tag...sumpah comel..cube korang dengar japp..alah...cenaa nak dengar kalau blog aku bising-bising bunyi lagu Shila...apee kejadaahhnye weehhh...
scroll kee atass...scroll larr..thegeh-hegeh...pastuu klik button "="..maksodnya pause!! hah! pandaii~ so skang cuba play video ni plak...sempoiii weehhh....



lepass puas aku menatap dan menghayatii suara dia maka aku beralih ke video yang lain yang tergedik-gedik minta ditekan di sidebar sebelah...Bruno Mars? ok! aku memang minat Bruno...maka link itu terus di-KLIK tanpa sebarang pertanyaan...cuba tengok video ni pulak!!

**PERHATIAN...TERDAPAT AKSI CENSORED YANG INI HARAM UNTK DITIRUU DI RUMAH...**
pelisss duu noowtt teraaii diss at rumaaah...
video ini hanya boleh di-KLIK di bawah pengawasan ibu bapa


tetttt...melangkahh ke videoo seterussnyaaa,,,,tetiba aku teringat Piko..perangai sebijik pelik macam Ukulele..spa Ukulele? niee...budakk dalam video nie...kawan aku macam ni lah...umo dah 18..tapi perangai cam budak-budak..dengan dunia fantasi diaa..laahaaiiiii....




2 komen skema:

asymawi

tgk budak2 kecik sekarang.
dulu mase aku kecik2 mak aku suroh mengaji je.

nama.saya.zetty

hahhahahaa....issshh2...terukk...
duluu masaa aq kecik2 mak aku suwohh aku kopek bawang jeee...hah