CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Tuesday 4 October 2011

carry mark CSC 134

Perutusan Besar dari Tan Sri Prof.Madya Iyasa'ak aka lec Csc134 aku yang telah dimuat dan diturunkan di laman sesawang yang penuh bersawang iaitu http://cskedah.uitm.com..
Carry marks untuk subject komputer yang membuatkan aku sentiasa biol dan siol setiap kali membacanya..
Disebabkan nama aku berakar umbikan huruf "Z" maka secara langsung atau tidak langsung nama aku akan sentiasa berada di bawah..

Butiran "Gadis Cantik" KPI0051A

No matrik  :2011238544
Nama       :Zetty Faizura 


dianugerahkan dengan markah - 33.48%..
jumlahnya hanyalah cukup-cukup makan...namun sebagai pelajar Uitm yang belajar subject CTU081 atau dalam bahasa simplenya subjek "PENDIDIKAN ISLAM"..aku tetap bersyukur! hoi! engat senang-senang ke nak dapat markah macam tu? semak otak aku taw tak..belajar tentang dunia maya yang membuatkan aku sentiasa tidak bermaya di dalam kelas.. bila dia start buka slides dia, maka secara automatiknya mata aku akan ter-TUTOP dengan sendirinya...dan VICE VERSA...Disk Fragment? DoS attack? DHTML? Benchmark Test? Script Kiddie? Cyberextortionist?


hang taw tuu apa? haaa! Disebabkan aku  tersadai dalam kelas tu sedikit sebanyak aku tahu mengenai dunia digital ini walaupun hanyalah sedikit..laahaaaii...Tak rugi lar jugak belajar subject nie..kepada abang-abang hensem dan pakcik-pakcik kacak yang menjual komputer dan laptop...sila ambil perhatian! anda semua tidak dapat membohongi aku lagi! ini kerana...segala jenis specifications aku dah immune okay!!

0 komen skema: