CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Friday 2 September 2011

warna-warni hari raya!



takde lar raya sangat pon..tak meriah macam dulu...ni first time kami tak balik johor T.T..
raya biasa jerr bagi aku..tak ada apa-apa yang seronok sangat...

alamak! gmbr terpesong~hah


maaf! aku pantang nampak kameraa..even sedar dirii tuu tadelahh gojez manaa pon...
arggghhhh...
ingat aku tak peeduliii kee....

alamak! malas ahh nk rotate~


 รεlﻪოﻪէ ﻪгﻨ гﻪկﻪ ﻪժﻨlfﻨէгﻨ ოﻪﻪF չﻪհﻨг & ъﻪէﻨռ :)

genk ta cukop T.T


my cousie yg bawu balik dr London

main-main=.=!
berlatih untuk menjadi segak<3


nie cousie yg baruu 7bulan nmpak duniaaa..amboii mataaa! tade besaar lagi ke?
Her name is Maryam Qhaisara


next2..amboiii...nak jugak menempek lam blog..siap pesan suruh letak muka diaa lagii...
royalti ta bagii punn..aiseeehhh...

dr kiri: mama, maklong

scenery kat Puncak Gunung Jerai


"HEBAT TAK AKU AMEK GAMBAR NIE???"
sapa kata nk amek gmbr scenery kenaa ada kamera ribu2???
PENIPPPPUUUUU!!!!
hahaha...
tanpa DSLR tanpa cameraa mahal-mahal..
hanya berbekalkan npon Samsung Galaxy Ace...
aku dapat amek gmbr nie..
even quality amat BURUK~
SO sapa yang nk berlagak or kerek sangat dengan NIKON ke...CANON ke..SONY ke...
tapa2...aku tak jeleessss weehh...(ayat penyedap hati)
(ok..akuu jeleesss...sangat jeleesssT.T)












0 komen skema: