CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Wednesday 14 September 2011

hari yang membosankan...




bosan..bosaan..bosan...
tido..study..tido..on9..tido..tido...tidoo dan teruss tiddooo

semalam gila-gila nan Nad & Dylah lam bilik..
tp aku tertidoo akibat kepenatan..
ok! Aq memang ta makan maggie sangat...
entah kenapa malam semalam lapoo tahap gaban...
so..aq melantak jugak maggi eventhough aku susah nk telan maggi..

EXCEPT..

kalau terdesak teruk-teruk...

alarm phone mmg ta laarat nak bunyii daaa..
tapii still ta sedar-sedar dirii...
bangun lewat jugak!
aq kmbali ke alam nyata kul 10 lebih...
tuu pon sbb aku rasa macam mesej masok lam phone..
kalau phone aku ta bising cmpim petang satgi baruu aku nampak dunia...
walaaweeehhh...
apa punya anak dara bangun tengah hari!
aieeeeee...
taleh amek jadii bini nieee..hahahah..*tamo amek jadi binii sudaaa..engat kami kesah?

semalam Nad & Dyla dok gayot smpai gayat nan boipren depa.
Tinggai aku sorang-sorang..
MANA BOSAN PON..
aieeeee...untungleerrr depaaa....
kbye~


0 komen skema: