CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Sunday 4 September 2011

BALIK Uitm??PERLUUKAA???=.=


Wahai Uitm Merbok..walaupun kau satuu negerii jee dengan tempat tinggal aku..namun ia mengambil masa 50 minit nak melawat ko! aaiieeeee aieeeeeee..

Naseb baek Uitm tuuu bukan atok aku punyaa jee...Klo tak dah lama aku isytihar cuti rayaa dilanjutkan sampai raya next year! hahaha...** baik sungguh hati aku...sangat memahami( berbangga sambil melambaikan tangan di udara

Perlukaaa balik???....diulang...PERLUKAA BALIK???




Maap...aku belom redii nak face any books except FACEBOOK!
uwaaaawaaaaaaaaa...

sebab AKU TAKNAK balik :

1) Malas nk kemas beg!!!**direex penohh dengan alasan
2) Sebab ada test isnen & selasa =(
3) Tade sapa-sapa yang menarik yg nk dijumpai kat Uitm..
4) Tamaw tengok MAKGAD sengal...**Pakgad better...
5) Kena hantar ASSGMNTS!!!!!
6) Makanan kat dining MAHAL duhhh!!!!
7) Malass nk berjalan tengah-tengah hari rembang masa nk pegi kelas..



Tapi..apa kan dayaaaa....Uitm bukan Uni opaah aku..
suka-suka ati nak balik tanak balik..maka..aku kena pegi jugak..bukan pa...klo aku tak balik MELBOURNE,mestii ramai rindduu aku...**mukaa terharu, pipi blushing...air mata menitis,...(...mataa pedih...tengah kupas bawang..)
tapa..tapaaa..tapaa...
aku balik k..
pulang dengaaan mukaa yg  ceriaaaaaaaaaaaaa...




0 komen skema: