CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Friday 30 September 2011

alamak! adik aku gedik!



aku taw hang selalu stalk aku kan? apa yang aku buat semua kan? Mesej phone aku pon hang baca kan? Diary aku pon kan? T.T.... ahah kantoii! admiree aku kaa weh??taw lar aku segak pon....hahaha...ni adik perempuan aku...ya! aku memang kakak yang baik! dia salu kena angkat barang-barang aku..kemas bilik aku sedangkan bilik diaa lagi teruk dari aku..picit kepala aku kalau migrain ( ** tapi kena bayar upah..cesss)..kami memang sangat beza!! bergaduh? ehhh selalu! kadang-kadang sampai sumpah seranah! kaki-kaki pon naik...habis taktaw nak balas dendam apa , amek gelas isi air tuang dalam beg? KOhajaq hang noh!! aieee..MANA BASAH PON BUKU AKU!! sampai ustaz aku panggil aku mangsa banjir dari aku form 2 sampai aku habes sekolah..sampai sekarang pon ok! huarghhh....sebab direx buku agama basah!! tak penah tak basah!! kenapalah buku agama aku jugak yang jadi mangsa keadaan! hahahha....aieee...tapi aku tak duduk diam...aku just sembunyi homework hang kat atas alamri! ahahahha! padan muka kena marah dengan cikgu!!! baru adil!!!haha...post nie aku buat khas untuk hang mimi! weh..jangan gediks gediks sangat weh! study dulu,..nie aku stalk wall fb hang!





aieeer aieeee..apee nie??? baru Form 2 jangan nak hormon terlebih sangat !! couple ?? tak payah...ohhh..mana aci..aku sampai umor 18  nie dok single mingle available lagi..yang hang dahh sibuk-sibuk nak cari pakwe! aieee aieeee...melampau nampak...lawan tokey nie!bagi aku ada pakwe dulu baru hang boleh ada...tapi lepas hang umo 18 ok! jangan nk bergedik sangat ok! study weh...next year PMR...takkan hang nak hancurkan harapan papa dan mama? fikir lahh kejap weh...jangan lar hanyut sangat dengan dunia cintan cinton hang sangat weh...nak suka orang tu tak salah..aku pon pernah jatoh hati kat orang..tapi aku rasa tak ada guna lar jatuh hati dekat orang..sebab orang tak penah pandang orang macam kita...kita dah lar rupa pon tak berapa nak ada...ada lar sikitt....LEpas aku sedar benda tu aku dah malas ahh nk layan cintan-cintan nie...so hang tak payah larr bercinta dulu..Study dulu weh...Nie pesanan dan peringatan...ok! cepat lar terasaaa weh! nanti sebulan setengah aku cuti sebelum masuk Sem2..maka hang and yang lain-lain akan mula NIGHTMARE! AHAHAHA...aku sudah kembali! maka aku akan kembali popet-popet kalau rumah bersepah...jangan mimpi nak bangun pukul 12 laarr weh! kalau aku tak ada kat umah asyik Papa jee kemas rumah..So..bila aku balik..maka dengan secara rasminya! Aku,hang,Akmal and Wawa akan mula jadi bibik! Jangan nk melawan sangat! Afiq? kalau dia balik tiap-tiap minggu maka dia pon tak terkecuali...
Sapa berani sepahkan rumah aku halau duduk luar!! hahaha...well...SINGA dah balik rumah! maka adik-adik! bersiap sedialah! dari yang Tadika sampai sekolah menengah semua kena buat kerja! takde alasan..sakit pinggang ke..sakit bontot ke..ape ke! tak di layan....hahaha..kejam tak? hah! kalau aku tak buat macam ni memang korang malas teruk..menghadap Lappy and Computer berjam-jam...Tv tuu takpayah cakap ah...aieee..buku tak sentuuh langsong! Kakak cerewet korang daahh nk kembali ke rumah....HAPPY TAK???ahhaha..***jangan teryakkk...aku tak buli aieh....teruk-teruk aku pon, aku dok belanja korang makan jugak kan..takde larr kedekot sangat kan??