CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Drop Your Ears Here~

Wednesday 31 August 2011

hati saya sekali lagi tewas!!






aku sentesa tewas..tahniah! kesian hati aku...hatiii aku sentesaa patahh...
bila aku mula cari semula kekuatan nak teruskan hidup...sekali lagi ia diusik...
dan sekali lagi ia dihancurkan...secaraa perlahan dan halus...
sakit?pedih?merana?
memang suda sebatii..
mungkin ia tidak sepahit kisah lama yang sentisa menghantui aku...
dari situu aku belajar sesuatu..
hati aku terlalu lemah..


hati aku sedih kalau nak gambarkan betapa aku rindu masaa dlu....
teman tapi mesraa..
aku tak mengharapkan apa-apa...
awk kata "persahabatan kita takkan putus"
tapi akhirnya...
sy nampak awk sebulan lepas..
kat tempat yang dulu awk pernah  kataa...


" awak! kita akan jumpa kat sini lagi tahun depan! bulan "juli" yerrr..masa birthday awak!"
"saya nk bagi hadiah special kat awk! awk tnggu saya k.."


saya ingat apa yg awak cakap malam tu smpai sekarang...
sy tunggu awk~
kemudian seminggu lepas kita jumpa kt KL tahun lepas...
sesuatu terjadi...
dan saya amat amat amat kecewa..
saya mengasingkan diri..
senyuman saya sudah hilang...
saya tak bercakap dengan sesiapa..
dunia saya gelap..
saya mmg tak mampu menanggung semua nie...
saya tak sedar saya pernah wat awak putus asa dengan saya..
kenapa awk tak pernah bagitahu saya sebelum ni?
susah sangat ke?
saya menyesal...
kemudian kita berbaik semula..
nama awk masih muncul di inbox Fb saya...
kekok! seronok~
namun...ia tidak berkekalan lama...
satu harii...
awak pergi scara tiba-tibaa...
hilang tanpa khabar beritaaa.....
berbulan-bulan...
dan hampir setahun sayaa tunggu....
tapi macam biasa...
saya takkan mencari org..
sayaa tungguuu..tunggu...tunggu dan terus menunggu...
namun...
hampa! 
lalu saya pergi membawa hati yg luka..
saya cari semula sapa dirii saya..
saya sudah mula sembuh....
sudah boleh tersenyum dan ketawa...
namun satu hariii...
kita "berjumpa" di situ lagi....
mungkin perkataan lebih baik ialah "terserempak"
dengan gembiranya sy berjalan...
terkesima nampak awk...
awk ada betul-betul depan sy...
segalaa kenangan tiba-tiba datang balik..
astaga!berat ujian ini...
setelah setahun sy cuba mengubat hati ini...
berseorangan...
sy lihat awk, awk lihat sy...
dan kita beselisih seperti tak pernah kenal langsong...
ouhh..rupanyaa tuu laar hadiah speSIAL awk yer...
sangat special awak...sangat sangaat sangat..
terimaa kasih...



aku tak rindu kau lar...
sila jangan risau...
cumaa setiap bendaa macam ada kaitan kau..
gilaa!!


sekarang aku bahagia dengan hidup aku...beban kerjaa aku...
assignments yang bertimbun buat aku tade bnyak masa nak fikir pasal sesiapa...


"i do like someone..i mean DO LIKE,,,not currently IN LOVE.."
Terima kasih kepada awk yang berjaya menjadi org pertama,menghancurkan hati saya..tapa tapaa..saya bukan pendendam...paling kurang awak dah ajar sayaa jangan jatuh chenta lagi...."



0 komen skema: